Pretendentiem jāpiesakās līdz
Izsludināts atklāts konkurss uz Ludzas novada pašvaldības iestādes "Ludzas novada Izglītības pārvalde" vadītāja amatu.
Galvenie amata pienākumi:
- plānot, koordinēt un kontrolēt Ludzas novada Izglītības pārvaldes darbu;
- pārraudzīt pašvaldības izglītības iestāžu darbu pašvaldībai noteikto funkciju pildīšanai izglītības un jaunatnes lietu jomā;
- veikt Izglītības un zinātnes ministrijas deleģēto funkciju novadam izglītības un jaunatnes jautājumos izpildi;
- plānot un realizēt izglītības attīstības projektus, koncepcijas, nodrošināt nozares stratēģijas izstrādi un īstenošanu;
- pieņemt un konsultēt klātienē un attālināti klientus, sagatavot atbildes uz fizisko un juridisko personu iesniegumiem, veikt saraksti Ludzas novada Izglītības pārvaldes kompetences ietvaros;
- organizēt Ludzas novada Izglītības pārvaldes budžeta sagatavošanas procesu;
- pārraudzīt piešķirtā finansējuma izlietojumu pašvaldības izglītības iestādēs;
- saskaņot pedagoģisko darbinieku slodzes (tarifikācijas);
- sagatavot lēmumu projektus izskatīšanai pašvaldības domes un tās komiteju sēdēs par izglītības nozares un jaunatnes lietu jautājumiem un, pēc lēmumu pieņemšanas, kontrolēt to izpildi;
- nodrošināt personāla vadību Ludzas novada Izglītības pārvaldē un pārraudzībā esošajās pašvaldības izglītības iestādēs;
- nodrošināt ar izglītību saistītu pasākumu organizēšanu novadā.
Prasības pretendentiem:
- akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība izglītības zinātnēs;
- valsts valodas prasme normatīvajos aktos valsts valodas lietošanas jomā noteiktajā apjomā (C1 līmenis), labas angļu valodas zināšanas (svešvalodas zināšanas nepieciešamas, lai īstenotu iestādes līdzdalību starptautiskos projektos un nodrošinātu iestādes starptautiskos sakarus);
- vismaz trīs gadu darba pieredze izglītības vadības darbā vai vadības darbā izglītības jomā, pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu un citu projektu īstenošanā;
- zināšanas un izpratne par izglītības jomu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem, orientēšanās valsts un pašvaldības izglītības attīstības jautājumos;
- zināšanas par iestādes budžeta plānošanu un izpildes kontroli, zināšanas izglītības iestāžu finansēšanas jautājumos tiks uzskatītas par priekšrocību, kas tiek novērtētas ar papildus punktu;
- labas prezentēšanas, komunikācijas un argumentācijas prasmes;
- orientācija uz rezultātu sasniegšanu, pārmaiņu vadība, iniciatīva; vadības prasmes, spēja motivēt darbiniekus un strādāt komandā; konceptuālā, analītiskā un stratēģiskā domāšana; spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību;
- labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, prasme strādāt ar elektroniskajām datu bāzēm un elektroniskajām dokumentu vadības un citām sistēmām (pieredze darbā ar ZZDats lietojumprogrammām tiks uzskatīta par priekšrocību, kas tiek novērtēta ar papildus punktu);
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība.
Pretendenta iesniedzamie dokumenti:
- personīgi parakstīta un datēta motivēta pieteikuma vēstule, iekļaujot informāciju, kas apliecina Konkursa sludinājumā norādītās izglītības, pieredzes, zināšanu un prasmju esamību;
- dzīves apraksts (Curriculum Vitae), kurā iekļauta informācija vismaz par: izglītību (norādot izglītības iestādi, izglītības iegūšanas gadu, iegūto kvalifikācijas līmeni), profesionālo darba pieredzi (norādot darba vietas nosaukumu, nepieciešamo informāciju par darba vietu, ieņemamo amatu, attiecīgās darba pieredzes gūšanas laiku, ilgumu, pieredzes jomu un galvenos pienākumus, vadīto darbinieku skaitu), kā arī pašvērtējumu par valodu zināšanām un kontaktinformāciju (elektroniskā pasta adresi, tālruņa numuru);
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam);
- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis un pakāpe – C līmenis 1. pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās programmās latviešu valodā);
- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam (nav obligāta prasība).
Minētos dokumentus lūdzam iesniegt elektroniski (kas ietver ar drošu elektronisko parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli), nosūtot uz Ludzas novada pašvaldības oficiālo elektronisko adresi (e-adresi): DEFAULT@90000017453 vai elektroniskā pasta adresi: pasts@ludzasnovads.lv ar norādi “Pieteikums konkursam uz Ludzas novada Izglītības pārvaldes vadītāja amatu”. Tālrunis uzziņām +37126589369, +37129429537.
Sazināsimies tikai ar tiem Ludzas novada Izglītības pārvaldes vadītāja amata pretendentiem, kuri tiks aicināti uz darba interviju.
Atalgojums (amatam noteikta 12. mēnešalgu grupa, mēnešalgas diapazons no 1510 līdz 2720 euro pirms nodokļu nomaksas) atkarībā no profesionālās kvalifikācijas.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Ludzas novada pašvaldība informē, ka:
- pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs pretendentu atlases norisi un Piesakoties konkursam uz vakanto amatu, persona piekrīt savu personas datu apstrādei personāla atlases vajadzībām;
- personas datu apstrādes pārzinis ir Ludzas novada pašvaldība, kontaktinformācija: Raiņa iela 16, Ludza, Ludzas novads, LV-5701, tālrunis: +37165707400, elektroniskā pasta adrese: pasts@ludzasnovads.lv.