Sākot ar 2017.gada 04.septembri un līdz 2023.gada 31.maijam Zilupes vidusskolā tika īstenots Eiropas Sociālā fonda finansētais projekts "Atbalsts izglītojamo individuālo kompetenču attīstībai". 6 gadu laikā projekta ietvaros tika organizētas nodarbības dažādās jomās. Galvenais ieguvums – Zilupes vidusskola organizēja dažādas nodarbības un piedāvāja atbalstu, ņemot vērā izglītojamo intereses un vajadzības, nodrošinot individuālu pieeju ikvienam skolēnam: individuālās pedagoga konsultācijas, nodarbības individualizētam mācību atbalstam, praktiskās nodarbības, mācīšanās grupas, pedagoga palīgs, nodarbības dažādos pulciņos. Projekta laikā veicināta skolēnu motivācija, attieksme un pašapziņa, sekmēts individuālais atbalsts, samazinātas sliktas sekmes pamatprasmēs skolēniem ar mācīšanās grūtībām un mācīšanās traucējumiem.
Pateicoties projektam, Zilupes vidusskolas skolotāja Inta Vonda ir apmeklējusi kursus: Programmēšanas pamati vizuālās programmēšanas vidē Scratch, Pedagogu profesionālās kompetences pilnveides kursus robotikas jomā (1.-6. klase), Robotikas apguve sākumskolas bērniem, izmantojot LEGO WeDo2.0 un Mindstorms EV3, kas deva iespēju no 2019./2020.m.g. piedāvāt skolēniem skolā Robotikas pulciņu.
Sākumskolas skolotāja Sandra Luckāne piedalījās Pedagogu profesionālās kompetences pilnveides kursos „DIBELS Next 0.-3.klasei”, iegūtas zināšanas viņa pielieto stundu laikā, strādājot ar skolēniem sākumskolā.
Projekta laikā Zilupes vidusskola pieņēma savā uzskaitē mācību materiālus - radioviļņu izplatīšanās pārbaudes iekārtas interešu izglītības programmas fizikā apguves īstenošanai un Lego Mindstorm EV3 komplektus un to piederumus interešu izglītības programmas īstenošanai robotikas jomā, tāpēc skola nodrošina un nodrošinās vismaz vienas interešu izglītības programmas fizikas apguvē (Fizikas pulciņu) un robotikas jomā (Robotikas pulciņu) pieejamību un programmu īstenošanai nepieciešamā pedagoģiskā personāla atalgojumu izglītības iestādē ne mazāk kā 3 mācību gadus no vienošanās noslēgšanas brīža.
2019./2020.m.g., pateicoties projektam, tika nodrošinātas individuālās un grupu nodarbības pie skolas psihologa sākumskolas skolēniem ar mācīšanās grūtībām un traucējumiem, izpētei un ieteikumu izstrādāšanai skolotājiem un vecākiem, klases audzinātājiem.
2021./2022. un 2022./2023.m.g. skolēni labprāt izmantoja iespēju apmeklēt un darboties mācīšanās grupās STEM un vides jomā, jo pēc darba attālināti daudziem bija nepieciešams papildatbalsts apgūtā mācību satura nostiprināšanai un zināšanu pilnveidošanai. Grupas bija mērķtiecīgi vadītas ar mācību satura apguvi saistītu tēmu padziļinātai izpētei, analīzei, iepazīšanai.
Nākamajā mācību gadā plānots turpināt robotikas un fizikas pulciņu darbu, iesaistīt darbā skolotāja palīgu 1.-4. kl., jo sākumskolas klasēs, ņemot vērā individuālās vajadzības, skolēniem ar MT un MG tiktu sniegts individualizēts atbalsts. Sākumskolas pedagogs, kurš piedalījās pedagogu profesionālās kompetences pilnveides kursos „DIBELS Next 0.-3.klasei”, iegūtas zināšanas arī turpmāk plāno pielietot, strādājot ar sākumskolas skolēniem.