Daudznozaru uzņēmums SIA "Ludzas apsaimniekotājs” ar 20 gadu pieredzi ūdenssaimniecības, siltumapgādes, atkritumu apsaimniekošanas, dzīvojamo māju pārvaldīšanas un citās jomās, aicina darbā
TEHNISKO DIREKTORU
Galvenie pienākumi:
• Organizēt un vadīt nozaru (iecirkņu) darbu un attīstību
• Analizēt un kontrolēt darbu rezultātus, veicināt efektīvu resursu izmantošanu darbu procesos
• Sekmēt padotībā esošo darbinieku labbūtību un motivāciju darba vietā. Nodrošināt personāla nepārtrauktu profesionālo pilnveidošanos
• Koordinēt un veicināt operatīvu starpnozaru sadarbību un komunikāciju
• Ievākt un analizēt finanšu un nefinanšu datus, pamatotu lēmumu pieņemšanai, ar mērķi nodrošināt kvalitatīvus pakalpojumus par iespējami zemākiem tarifiem
• Godīgi un cieņpilni komunicēt ar klientiem, skaidrojot ar uzņēmuma darbību saistītos jautājumus
Prasības kandidātiem:
• Augstākā izglītība uzņēmējdarbības vadībā, inženierzinātnēs vai cita tehniskā izglītība Augstākā izglītība inženierzinātnēs tiks uzskatīta par priekšrocību
• Pieredze cilvēkresursu vadībā. Pieredze ūdenssaimniecības, siltumapgādes, atkritumu apsaimniekošanas vai namu pārvaldīšanas jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
• Spēja operatīvi reaģēt un pieņemt lēmumus stresa apstākļos un problēmsituācijās
• Augsta atbildības sajūta, mērķtiecība, godīgums, laba reputācija
• Labas iemaņas darbā ar datorprogrammām (Excel, AutoCAD, u.c.) un jaunākajām tehnoloģijām
• Valsts valodas zināšanas C1 līmenī. Angļu valodas zināšanas vismaz A līmenī
• B kategorijas autovadītāja apliecība
Mēs piedāvājam:
• Atalgojumu 1800 EUR bruto
• Atsaucīgu un profesionālu kolektīvu
• Sociālās garantijas
• Nelaimes gadījumu apdrošināšanu, darba telefonu, darba auto
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopijas, sūtīt līdz 29.02.2024. uz e-pasta adresi vadiba@ludzaps.lv vai pa pastu uz adresi Kr. Barona iela 49a, Ludza, Ludzas novads, LV-5701, vai ievietot SIA „Ludzas apsaimniekotājs” pastkastītē, Kr. Barona ielā 49a, Ludzā.
Pretendentu atlase notiks divās kārtās:
- Pirmā kārta – pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem;
- Otrā kārta – intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un prasmes atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuri atbilst izvirzītajām prasībām.
Informējam, ka par atlases rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
Detalizētāka informācija par pienākumiem un citiem jautājumiem:
Valdes loceklis Juris Vorkalis – tālrunis +371 28647727, e-pasts vadiba@ludzaps.lv