2021. gada 13.augustā tika pabeigti būvdarbi objektos: Ludzas novada pašvaldības Cirmas pagasta ceļa Nr. C-10 “Dzerkaļi – Cirmas ezers” pārbūve un Ludzas novada pašvaldības Ņukšu pagasta ceļa Nk-25 “Ļubāni – Silovi – Buliši” pārbūve un 20. septembrī tie tika nodoti ekspluatācijā. Minētie lauku ceļi tika pārbūvēti un ceļa segumam tika veikta dubultvirsmas apstrāde, kas autovadītājiem nodrošina komfortablus braukšanas apstākļus, savukārt vietējiem iedzīvotājiem vairs nav jādzīvo putekļu mākonī. Dubultās virsmas apstrāde nozīmē, ka uz grants ceļa tiek uzbērts šķembu materiāls un tiek veikta virsmas apstrāde ar bituma maisījumu, izveidojot melno segu.
Ar projekta “Konkurētspējīgas uzņēmējdarbības vides nodrošināšana Austrumlatgales pierobežas novadu teritorijā” līdzfinansējumu šogad jau ir sakārtoti trīs lauku ceļi, ir pabeigti darbi arī ceļa posmā Pušmucova – Nūraugi, kas nu jau ir Ludzas novads, tiek gatavota dokumentācija objekta nodošanai ekspluatācijā.
2021.gada 24.septembrī ir nodots ekspluatācijā Malnavas ielas posms no Skolas ielas līdz šosejai A-13 Kārsavas pilsētā, kur tika veikta pārbūve. Savukārt Ludzas pilsētā darbi turpinās Baznīcas ielā, kur notiek ielas bruģēšanas darbi un Stacijas ielā, kur notiek gan bruģēšanas darbi, gan Stacijas ielas posmā no Baznīcas ielas līdz Latgales ielai tiek ieklāts asfaltsegums.
Vēlos atgādināt, ka infrastruktūras objekti, kas ir iekļauti šajā projektā, tika izvēlēti, ņemot vērā vietējo uzņēmēju – komersantu interesi: daži no tiem ir radījuši nefinanšu investīcijas savas komercdarbības attīstībā, uzzinot, ka tiks uzlabota infrastruktūra, kas ir saistīta ar viņu uzņēmumu darbību.
Projekts “Konkurētspējīgas uzņēmējdarbības vides nodrošināšana Austrumlatgales pierobežas novadu teritorijā” tiek īstenots darbības programmas “Izaugsme un nodarbinātība 5.6.2. specifiskā atbalsta mērķa “Teritoriju revitalizācija, reģenerējot degradētās teritorijas atbilstoši pašvaldību integrētajām attīstības programmām” 3. kārtas ietvaros ar Eiropas Reģionālā attīstības fonda (ERAF) finansējumu.
Projektu vadītāja
Ilona Mekša