Ludzas novada pašvaldība izsludina atklātu konkursu uz Ludzas novada pašvaldības iestādes "Ludzas novada Bērnu un jauniešu centrs" direktora amatu (precizēts 15.08.2024.).
Galvenie amata pienākumi:
- vadīt izglītības iestādi saskaņā ar Latvijas Republikas izglītības jomu reglamentējošo normatīvo aktu prasībām, nodrošināt iestādi ar atbilstošas kvalifikācijas pedagogiem un darbiniekiem, veicināt pedagogu profesionālo izaugsmi;
- vadīt, plānot, organizēt, koordinēt un kontrolēt iestādes darbu, tai skaitā plānot un vadīt ikdienas un operatīvos darba procesus;
- nodrošināt interešu izglītības programmu izpildi;
- nodrošināt iestādes likumīgu darbību un tās kompetences uzdevumu kvalitatīvu izpildi;
- nodrošināt mācību procesa nepārtrauktību un atbilstību normatīvo aktu prasībām;
- nodrošināt iestādes nolikumā noteikto funkciju izpildi;
- sagatavot un iesniegt Ludzas novada pašvaldībai iestādes budžeta pieprasījumus, budžeta izdevumu tāmes, plānot un kontrolēt piešķirto līdzekļu racionālu izmantošanu atbilstoši iestādes budžetam;
- piedalīties ar iestādes darbību vai darbības uzlabošanu saistītu projektu īstenošanā;
- sagatavot priekšlikumus pašvaldībā pieņemto normatīvo aktu, kas saistīti ar amata kompetencē esošu pienākumu veikšanu, grozīšanai vai atcelšanai.
Prasības pretendentiem:
- izglītības atbilstība Ministru kabineta 11.09.2018. noteikumu Nr. 569 “Noteikumi par pedagogiem nepieciešamo izglītību un profesionālo kvalifikāciju un pedagogu profesionālā kompetences pilnveides kārtību” 13. punkta prasībām;
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām;
- vismaz triju gadu pedagoģiskā darba pieredze izglītības jomā vai izglītības vadības darbā;
- vēlama pieredze projektu īstenošanā;
- zināšanas un izpratne par izglītības iestādes darbību, tās organizatorisko struktūru un vadības sistēmu;
- zināšanas par amata kompetencē esošu jomu regulējošiem normatīvajiem aktiem, spēja tajos orientēties un piemērot tos;
- zināšanas par iestādes budžeta plānošanu un izdevumu analīzi, zināšanas izglītības iestāžu finansēšanas jautājumos tiks uzskatītas par priekšrocību;
- augsta atbildības sajūta un precizitāte, spēja racionāli plānot un organizēt savu darbu;
- prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, spēja pielāgoties dinamiskai darba videi;
- labas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes, spēja strādāt komandā;
- prasme darbā ar informācijas tehnoloģijām un biroja tehniku, prasme strādāt ar elektroniskajām datu bāzēm un elektroniskajām dokumentu vadības sistēmām (pieredze darbā ar ZZDats lietojumprogrammām tiks uzskatīta par priekšrocību).
Atalgojums 1730 euro mēnesī pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši Ministru kabineta 05.07.2016. noteikumiem Nr.445 “Pedagogu darba samaksas noteikumi”.
Pieteikšanās termiņš – līdz 2024. gada 29. augustam (sūtot pieteikumu elektroniski, jānodrošina, lai pieteikums tiktu saņemts līdz 2024. gada 29. augusta plkst. 17.00).
Pieteikuma dokumenti:
- personīgi parakstīta un datēta motivēta pieteikuma vēstule
- dzīves apraksts (Curriculum Vitae), kurā iekļauta informācija vismaz par: izglītību (norādot izglītības iestādi, izglītības iegūšanas gadu, iegūto kvalifikācijas līmeni), profesionālo darba pieredzi (norādot darba vietas nosaukumu, nepieciešamo informāciju par darba vietu, ieņemamo amatu, attiecīgās darba pieredzes gūšanas laiku, ilgumu, pieredzes jomu un galvenos pienākumus), kā arī pašvērtējumu par valodu zināšanām un kontaktinformāciju (elektroniskā pasta adresi, telefona numuru);
- izglītību un kvalifikāciju apliecinošo dokumentu kopijas (ja augstāko izglītību apliecinošs dokuments iegūts ārvalstīs, jāpievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņas kopija par to, kādam Latvijā piešķirtam akadēmiskajam grādam vai diplomam atbilst izglītības dokuments);
- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopiju, atbilstoši nepieciešamajam valsts valodas prasmes līmenim un pakāpei – C līmenis 1. pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās programmās latviešu valodā);
- apliecinājumu par to, ka uz pretendentu neattiecas Izglītības likumā un Bērnu tiesību aizsardzības likumā noteiktie ierobežojumi strādāt izglītības iestādē;
- Ludzas novada pašvaldības iestādes “Ludzas novada Bērnu un jauniešu centrs” attīstības redzējumu (līdz 5000 drukātām rakstu zīmēm), kurā sniegts ieskats svarīgākajās prioritātēs un priekšlikumi to īstenošanai;
- citus dokumentus, kas var apliecināt amata pretendenta atbilstību atklāta konkursa nolikuma 8.punktā norādītajām prasībām.
Pieteikuma dokumentus, kas parakstīti ar drošu elektronisku parakstu un satur laika zīmogu saskaņā ar normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu, jānosūta uz Ludzas novada pašvaldības oficiālo elektronisko adresi (e-adresi): DEFAULT@90000017453 vai elektroniskā pasta adresi: pasts@ludzasnovads.lv ar norādi “Pieteikums konkursam uz Ludzas novada Bērnu un jauniešu centra direktora amatu”.
Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri tiks aicināti uz pārrunām.
Tālrunis uzziņām +37129429537.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Ludzas novada pašvaldība informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs pretendentu atlases norisi un iesūtot CV un pieteikuma vēstuli, persona piekrīt savu personas datu apstrādei personāla atlases vajadzībām;
2) personas datu apstrādes pārzinis ir Ludzas novada pašvaldība, kontaktinformācija: Raiņa iela 16, Ludza, Ludzas novads, LV-5701, tālrunis: 65707400, elektroniskā pasta adrese: pasts@ludzasnovads.lv.