PAŠVALDĪBAS POLICIJAS PRIEKŠNIEKS
Vispārējie darba pienākumi:
- plānot, vadīt un koordinēt pašvaldības policijas darbību atbilstoši normatīvo aktu prasībām;
- organizēt un vadīt padotā personāla darbu, noteikt uzdevumus un kontrolēt to izpildi;
- plānot, organizēt, vadīt un kontrolēt likumpārkāpumu profilakses un sabiedriskās kārtības nodrošināšanas pasākumu izpildi, atbildēt par izpildes efektivitāti;
- izvērtēt pašvaldības policijas darbinieku sagatavotos administratīvos aktus, pieņemt lēmumus par privātpersonas apstrīdētu pašvaldības policijas darbinieka izdoto administratīvo aktu vai faktisko rīcību, t.sk. atcelt prettiesiskus pašvaldības policijas darbinieku lēmumus;
- kompetences ietvaros veikt nepieciešamās darbības administratīvā pārkāpuma procesā;
- sniegt atbildes uz fizisku un juridisku personu iesniegumiem par pašvaldības policijas kompetencē esošajiem jautājumiem;
- apkopot informāciju par problēmām normatīvo aktu izpildes kontroles gaitā, savas kompetences ietvaros izstrādāt priekšlikumus par grozījumiem normatīvajos aktos;
- pārstāvēt pašvaldības policijas intereses attiecībās ar valsts un pašvaldību institūcijām, citām iestādēm, organizācijām;
- izstrādāt iekšējos normatīvos aktus pašvaldības policijas darbības nodrošināšanai;
- izstrādāt pašvaldības policijas budžeta projektu, kontrolēt un nodrošināt lietderīgu finanšu līdzekļu izlietošanu;
- nodrošināt pašvaldības policijai nepieciešamās materiāltehniskās bāzes iegādi.
Prasības pretendentiem:
- atbilstība likuma “Par policiju” 21.panta pirmajā un otrajā daļā noteiktajām prasībām;
- otrā līmeņa augstākā izglītība;
- nevainojama reputācija;
- pašvaldības policijas uzdevumu un funkciju, kā arī pašvaldības policijas amatpersonas darbu reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana, izpratne un spēja piemērot praksē;
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, krievu valodas prasme sarunvalodas līmenī, citu valodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību;
- laba vispārējā un speciālā fiziskā sagatavotība, kā arī stresa noturība;
- augsta atbildības sajūta, labas saskarsmes un komunikācijas prasmes, spēja risināt konfliktsituācijas;
- prasme organizēt un vadīt kolektīvu;
- zināšanas lietošanas līmenī informācijas tehnoloģijās un informācijas sistēmās;
- pieredze dokumentu pārvaldības jomā;
- B kategorijas autovadītāja apliecība.
Piedāvājam:
- aktīvu un atbildīgu darbu sabiedriskās kārtības nodrošināšanā;
- amatalgu 1200 EUR mēnesī pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas;
- darba vietu ar iespēju strādāt summēto darba laiku.
Pieteikšanās termiņš – līdz 2022. gada 22. aprīlim.
Motivētu pieteikuma vēstuli, Dzīves aprakstu (CV) Europass formātā un izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas nosūtīt uz elektroniskā pasta adresi pasts@ludzasnovads.lv ar norādi PIETEIKUMS AMATA VAKANCEI “PAŠVALDĪBAS POLICIJAS PRIEKŠNIEKS”.
Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri tiks aicināti uz pārrunām.
Tālrunis uzziņām +371 65707403.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Ludzas novada pašvaldība informē, ka:
- pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs pretendentu atlases norisi un iesūtot CV un pieteikuma vēstuli, persona piekrīt tās datu apstrādei personāla atlases vajadzībām;
- personas datu apstrādes pārzinis ir Ludzas novada pašvaldība, kontaktinformācija: Raiņa iela 16, Ludza, Ludzas novads, LV-5701, tālrunis: +371 65707400, elektroniskā pasta adrese: pasts@ludzasnovads.lv.