PAŠVALDĪBAS POLICIJAS INSPEKTORS
Vispārējie darba pienākumi:
• nodrošināt sabiedrisko kārtību un personu drošību Ludzas novada pašvaldības administratīvajā teritorijā;
• veikt vispārējo un individuālo preventīvo darbu (likumpārkāpumu prevenciju);
• uzraudzīt un kontrolēt Administratīvās atbildības likumā un attiecīgo nozaru likumos paredzēto atbildību, Ludzas novada pašvaldības domes pieņemto saistošo noteikumu, lēmumu un rīkojumu prasību ievērošanu un izpildi;
• veikt administratīvo pārkāpumu profilaksi, atklāšanu, novēršanu un pārtraukšanu;
• kompetences ietvaros veikt nepieciešamās darbības administratīvā pārkāpuma procesā;
• izskatīt saņemtos fizisko un juridisko personu iesniegumus, sūdzības un priekšlikumus, veikt juridisko faktu konstatāciju;
• veikt likumpārkāpumu video, audio vai fotofiksāciju;
• nodrošināt kārtību publiskajos pasākumos, kā arī cita veida pašvaldības organizētajos vai atbalstītajos pasākumos;
• sniegt pirmo palīdzību un organizēt citu veidu palīdzības nodrošināšanu likumpārkāpumā vai nelaimes gadījumā cietušai vai bezpalīdzības stāvoklī esošai personai;• veikt un nodrošināt sadarbību ar valsts un pašvaldību iestādēm (institūcijām).
Prasības pretendentiem:
• atbilstība likuma “Par policiju” 21.panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām;
• vidējā vai augstākā izglītība;
• izpratne par pašvaldības policijas funkcijām;
• pašvaldības policijas darbu reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana;
• valsts valodas prasme augstākajā līmenī, krievu valodas prasme sarunvalodas līmenī;
• laba vispārējā un speciālā fiziskā sagatavotība, kā arī stresa noturība;
• augsta atbildības sajūta, labas komunikācijas prasmes, spēja risināt konfliktsituācijas, prasme strādāt komandā, kā arī patstāvīgi pieņemt lēmumus;
• zināšanas lietošanas līmenī informācijas tehnoloģijās un informācijas sistēmās;
• B kategorijas autovadītāja apliecība.
Piedāvājam:
• aktīvu un atbildīgu darbu sabiedriskās kārtības nodrošināšanā;
• mēnešalgu 1000 EUR pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas;
• darba vietu ar iespēju strādāt summēto darba laiku.
Pieteikšanās termiņš – līdz 2023. gada 16. janvārim.
Motivētu pieteikuma vēstuli, Dzīves aprakstu (CV) Europass formātā un izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas nosūtīt uz elektroniskā pasta adresi pasts@ludzasnovads.lv ar norādi PIETEIKUMS AMATA VAKANCEI “PAŠVALDĪBAS POLICIJAS INSPEKTORS”.
Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri tiks aicināti uz pārrunām.
Tālrunis uzziņām +371 20221569.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Ludzas novada pašvaldība informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs pretendentu atlases norisi un iesūtot CV un pieteikuma vēstuli, persona piekrīt tās datu apstrādei personāla atlases vajadzībām;
2) personas datu apstrādes pārzinis ir Ludzas novada pašvaldība, kontaktinformācija: Raiņa iela 16, Ludza, Ludzas novads, LV-5701, tālrunis: +371 65707400, elektroniskā pasta adrese: pasts@ludzasnovads.lv