Valsts ieņēmumu dienests (VID) informē, ka no 2022. gada 1. septembra tiek mainīta klātienes apkalpošanas kārtība VID klientu apkalpošanas centrā. Klātienes apkalpošana VID klientu apkalpošanas centrā Ludzā no 1. septembra notiks tikai pēc iepriekšēja pieraksta: Tālrunis: 65707499, 66954912. E-pasts: ludza@pakalpojumucentri.lv
VID speciālisti klātienē klientus pieņem:
Pirmdien – 8.00–12.00 / 12.30–17.00
(no 1. septembra līdz 18.00)
Ceturtdien – 8.00–12.00 / 12.30–17.00
Ārpus VID klientu pieņemšanas darba laika Ludzas novada VPVKAC speciālisti sniedz informāciju par šādiem VID pakalpojumiem:
1. Iesniegumu pieņemšana par:
1.1. Algas nodokļa grāmatiņu (ANG);
1.2. Iedzīvotāju ienākuma nodokļa atvieglojumu reģistrēšanu/anulēšanu;
1.3. Iesniegums par VID izsniegtu identifikatoru un paroli EDS lietošanai;
2. Gada ienākumu deklarāciju (GID) pieņemšana;
3. Atbalsta sniegšana darbam ar EDS /atbalsts e-pakalpojumu sniegšanā