Adrese: Raiņa iela 16, Ludza, Ludzas novads, LV-5701
Tālrunis: 65707499 (pašvaldība), VPVKAC tālr.66954912
E-pasti: [email protected] (VPVKAC tīkls), [email protected] (pašvaldība)
No 2021. gada 21. oktobra, Ludzas novada Ludzas pilsētas VPVKAC ir noteikts klientu apkalpošanas darba laiks darba dienās (no pirmdienas līdz piektdienai) – no plkst. 8.00 līdz plkst. 17.00, ar pārtraukumu no plkst. 12.00 līdz plkst. 13.00.
Ludzas novada VPVKAC darba laiks: Pirmdien 8:00-12:00 un 13:00-17:00 Otrdien 8:00-12:00 un 13:00-17:00 Trešdien 8:00-12:00 un 13:00-17:00 Ceturtdien 8:00-12:00 un 13:00-17:00 Piektdien 8:00-12:00 un 13:00-17:00 |
Pašvaldības kases darba laiks: Pirmdien 8:00-12:00 un 13:00-15:00 Otrdien 8:00-12:00 un 13:00-15:00 Trešdien 8:00-12:00 un 13:00-15:00 Ceturtdien 8:00-12:00 un 13:00-15:00 Piektdien 8:00-12:00 un 13:00-15:00 |
Ludzas novada VPVKAC mērķis ir sniegt informāciju un konsultēt privātpersonas un uzņēmējus par pašvaldības sniegtajiem pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību, procedūru un nepieciešamajiem dokumentiem, kā arī sniegt konsultācijas par valsts iestāžu pakalpojumiem un valsts iestāžu e – pakalpojumu lietošanu.
Ludzas novada VPVKAC sniedz šādus pakalpojumus:
VSAA Ludzas klientu apkalpošanas centrs speciālisti klātienē klientus pieņem:
Pirmdien 8:30 – 17:00
Otrdien 8:30 – 17:00
Trešdien 8:30 – 17:00
Ceturtdien 8:30 – 17:00
Piektdien 8:30 – 17:00
VSAA Ludzas klientu apkalpošanas centra klientu apkalpošana klātienē notiek tikai pēc iepriekšēja pieraksta. Lai vienotos par VSAA Ludzas nodaļas apmeklējuma laiku, VSAA aicina zvanīt uz tālruņa nr: 65707433 vai rakstīt e-pastu [email protected]
PMLP Ludzas nodaļas speciālisti klātienē klientus pieņem:
Pirmdien 8:30 – 16:00
Otrdien 8:30 – 16:00
Trešdien 8:30 – 16:00
Ceturtdien 8:30 – 16:00
Piektdien 8:30 – 15:00
PMLP Ludzas nodaļas klientu apkalpošana klātienē notiek tikai pēc iepriekšēja pieraksta. Lai vienotos par PMLP Ludzas nodaļas apmeklējuma laiku, PMLP aicina zvanīt uz info pieraksta tālruņa nr: 67209450.
LAD Austrumlatgales reģionālās lauksaimniecības pārvaldes speciālisti Ludzas sektorā klātienē klientus pieņem pēc iepriekšēja pieraksta:
Pirmdien 8:00-12:00 / 13:00-18:00
Otrdien 8:00-12:00 / 13:00-17:00
Trešdien 8:00-12:00 / 13:00-17:00
Ceturtdien 8:00-12:00 / 13:00-17:00
Piektdien 8:00-12:00 / 13:00-16:00
Lūdzam pieteikties, zvanot uz tālruņa numuru: 27876665
VID pakāpeniski atsāk klientu apkalpošanu klātienē “zaļajā režīmā”
Sākot no 2021. gada 15. novembra Valsts ieņēmumu dienests (VID) pakāpeniski atsāk klātienes klientu apkalpošanu “zaļajā režīmā”, proti, gan VID darbinieki, gan klienti varēs sniegt un saņemt klātienes pakalpojumus tikai ar derīgiem sadarbspējīgiem vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikātiem. VID pakalpojumi klātienē būs pieejami Rīgas klientu apkalpošanas centrā, Talejas ielā 1, kā arī tajos valsts un pašvaldības vienotajos klientu apkalpošanas centros, kur tiks nodrošināts “zaļais režīms”.
Ārpus Rīgas VID pakalpojumi klātienē “zaļajā režīmā”, sākot no 15.novembra, būs pieejami šādos valsts un pašvaldības vienotajos klientu apkalpošanas centros – Ludzā (Raiņa ielā 16), Preiļos (Kārsavas ielā 4), Smiltenē (Dārza ielā 3), Valkā (Rīgas ielā 25), Gulbenē (Ābeļu ielā 2), Alūksnē (Dārza ielā 11), Balvos (Partizānu ielā 14), Tukumā (Talsu ielā 4) un Bauskā (Uzvaras ielā 1). Šis saraksts var mainīties gadījumā, ja vēl kāda pašvaldība uzsāks apkalpošanu “zaļajā režīmā”. Tādēļ par iespēju saņemt VID pakalpojumus arī citos valsts un pašvaldības vienotajos klientu apkalpošanas centros iesakām iepriekš telefoniski sazināties ar konkrēto pašvaldību.
Ierodoties klātienē, līdzi jābūt personu apliecinošam dokumentam (pase vai ID karte) un derīgam sadarbspējīgam vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikātam.
Apmeklējot klientu apkalpošanas centrus, apmeklētājiem ir jābūt piesardzīgiem un atbildīgiem, un jāievēro visi valstī noteiktie piesardzības pasākumi – vilkt sejas masku, ieturēt 2 metru distanci no citiem cilvēkiem, dezinficēt rokas, ievērot respiratoro higiēnu un citus nosacījumus savai un apkārtējo drošībai. Iedzīvotāji nedrīkst apmeklēt klientu apkalpošanas centrus, ja ir elpceļu slimības pazīmes, kā arī ja noteikta pašizolācija, mājas karantīna vai stingrā izolācija.
Tie iedzīvotāji, kuriem nav derīga sadarbspējīga vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāta, visus VID pakalpojumus arī turpmāk varēs saņemt elektroniski VID Elektroniskajā deklarēšanas sistēmā. VID konsultācijas var saņemt, zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni 67120000 vai uzdodot savu jautājumu rakstiski VID EDS sadaļā “Sarakste ar VID”. Svarīgi, ka, zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni, ikviens var saņemt arī personificētu konsultāciju, ja vien zvanot pieslēdzas VID EDS un nosauc tur redzamo kodu.
VID klientu apkalpošanas vietās pilsētās ārpus Rīgas klientu apkalpošana klātienē pagaidām netiek atsākta. Tiem iedzīvotājiem, kuri bija pierakstīti uz konsultāciju laikā pēc 15.novembra, pieraksts saglabājas – tas tiks pārcelts uz brīdi, kad VID atsāks klātienes klientu apkalpošanu arī ārpus Rīgas.
Par VID klātienes pakalpojumu turpmāko pieejamību informēsim VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv un sociālajās platformās.
VID speciālisti klātienē klientus pieņem:
Pirmdien 8:00 – 12:00 / 12:30-17:00
Ceturtdien 8:00 – 12:00 / 12:30-17:00
Ārpus VID klientu pieņemšanas darba laika Ludzas novada VPVKAC speciālisti sniedz informāciju par šādiem VID pakalpojumiem:
1. Iesniegumu pieņemšana par:
1.1. Algas nodokļa grāmatiņu (ANG);
1.2. Iedzīvotāju ienākuma nodokļa atvieglojumu reģistrēšanu/anulēšanu;
1.3. Iesniegums par VID izsniegtu identifikatoru un paroli EDS lietošanai;
2. Gada ienākumu deklarāciju (GID) pieņemšana;
3. Atbalsta sniegšana darbam ar EDS /atbalsts e-pakalpojumu sniegšanā
VZD Ludzas klientu apkalpošanas centra speciālisti klātienē klientus pieņem:
Pirmdien 9:00 – 13:00 / 14:00 – 17:00.
VZD klientu apkalpošanu klātienē veic tikai pēc iepriekšēja pieraksta. Lai vienotos par VZD Ludzas klientu apkalpošanas centra apmeklējuma laiku, VZD aicina zvanīt – tel. 64628488, 64628487, 64628802.
Ārpus VZD klientu pieņemšanas darba laika Ludzas novada VPVKAC speciālisti sniedz informāciju par valsts pārvaldes pakalpojumu portālā www.latvija.lv izvietotajiem VZD e-pakalpojumiem un atbalstu e-pakalpojumu sniegšanā.
VZD pakalpojumu saraksts:
Ludzas novada VPVKAC speciālisti katru darba dienu sniedz informāciju šādiem Būvniecības informācijas sistēmā (BIS) pieejamiem pakalpojumiem:
Ludzas novada VPVKAC speciālisti katru darba dienu sniedz informāciju par šādiem SIVA e-pakalpojumiem:
Ludzas novada VPVKAC speciālisti katru darba dienu sniedz informāciju par šādiem VDEĀVK e-pakalpojumiem:
UZMANĪBU – SVARĪGI!
Lai saņemtu pakalpojumu VPVKAC, jāuzrāda personu apliecinošs dokuments – pase vai identifikācijas karte!
Lai saņemtu e-pakalpojumu, nepieciešams autentificēties ar savu internetbanku, eID karti vai elektroniskā paraksta viedkarti!