Noderīgi
attēls

Izvērtējot klientu plūsmu un attīstoties iedzīvotāju digitālajām prasmēm, aizvien mazāka kļūst nepieciešamība Valsts Ieņēmuma dienesta (turpmāk – VID) pakalpojumu klātienes pieteikšanai. Turklāt ievērojami resursi ir ieguldīti tieši VID informācijas tehnoloģiju attīstībā, kā rezultātā daudzi procesi ir automatizēti un praktiski visi pakalpojumi iedzīvotājiem pieejami attālināti, izmantojot VID Elektroniskās deklarēšanas sistēmu (turpmāk – EDS), tādējādi būtiski samazinot nepieciešamību apmeklēt klientu apkalpošanas centrus klātienē.

Turpmāk, Ludzas novada pašvaldībā vairs nebūs iespējams saņemt VID klātienes pakalpojumus, līdz ar to VID aicina iedzīvotājus izmantot digitālos pakalpojumus. Informējam, ka Valsts un pašvaldību vienotā klientu apkalpošanas centra speciālisti sniegs atbalstu iedzīvotājiem digitālo VID pakalpojumu saņemšanā – klienta vārdā EDS sistēmā pieteiks tādus pakalpojumus kā gada ienākumu deklarācijas iesniegšana un izmaiņu veikšana algas nodokļa grāmatiņas datos (algas nodokļa grāmatiņas iesniegšana galvenajā ienākuma gūšanas vietā, atvieglojumu par apgādājamiem reģistrēšana).

Pilnveidojot konsultāciju kvalitāti, VID aicina visus jautājumus atrisināt, izmantojot:

  • Konsultatīvo tālruni +371 67120000;
  • EDS sadaļu “Sarakste ar VID”;
  • E-pasta adresi vid@vid.gov.lv (parakstītu ar drošu elektronisko parakstu);
  • Pasts – Talejas iela 1, Rīga, LV-1978.